Zijn er mannen die met erectie problemen (impotentie) naar een sexuologe zijn geweest en goede resultaten hebben gehad?

Ik ben al via mijn huisarts naar een uroloog geweest en heb al erectie pillen geprobeerd, maar heb nog steeds een probleem. Nu ga ik via mijn uroloog binnenkort naar een sexuologe, want het zit waarschijnlijk bij mij 'tussen de oren'. Ik ben benieuwd naar ervaringen van mannen die hetzelfde hebben ondergaan.
Alvast bedankt!

Toegevoegd na 11 uur:
Hoe vaak ben je geweest? Hoe lang heeft het geduurd voordat je probleem was verholpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (2)

Als je 41 bent,en je tobt met erectie problemen,zal het zelde
aan je lichaam liggen.Je ben nog zo jong dat je aderen enz nog allang niet zijn dichtgeslibd,of je moet medicijnen slikken voor bloeddruk,of depressie.Meestal zit het inderdaad tussen de oren,nou vind ik dat wel makkelijk gezegt hoor,het lijkt of het niets bijzonders is, maar dat is het wel.Ben zelf bij een sexuloog geweest,maar dan nog heeft het nog best een tijd geduurd, voor ik resultaten had.
Wat ik je kan adviseren,zet sex voorlopig is uit je hoofd,er komt zo,n spanning op te staan, dat het helemaal niet lukt.
Je kan toch wel blijven vrijen met je partner,en je kan het haar best fijn maken, er zijn nog veel meer dingen als penetreren toch?Je partner heeft het fijn en jij kan rustig bij komen en even geen stress van lukt het wel.Wat dat is echt een erectie killer hoor.Je zal van de sexuloge nog wel meer tips krijgen,volg die op,en het komt echt weer goed.Geef het de tijd.
Het allerbeste,voor jou en je partner.
12 jaar geleden
burgos
12 jaar geleden
Nogmaals het willen of moeten kunnen is een grote libido killer.Ik vertelde al dat ik hier zelf voor onder behandeling was geweest,en dat het best een tijd duurde(2 jaar) voor ik uberhaupt weer aan sex durfde denken.
Maar ik begrijp dat jij je het beste maar op de sexuologe
kan richten beter dan hier je vragen te stellen,professionele hulp lijkt mij voor jou veruit het beste.
burgos
11 jaar geleden
Om de zes weken.En stukje bij beetje is het goed gekomen.
Ik wens je een goede behandeling.
Als je smorgens wakker wordt met een ochtenderectie weet je zeker dat er niets aan de hand is. Het klinkt zo gek.. tussen je oren...
Als er niets aan de hand is, zou je idd verder kunnen proberen om samen met de sexuologe erachter te komen waarom het jou overkomt op het moment dat jij het anders wil...
Ik wens je heel veel succes en sterkte, ook bij jou gaat het weer goedkomen..